iih ♥

Va ju i örbero idag, mamma hade satt in 400 på mitt konto så jag hade typ 1000 kr ändå:) Mycket mys o skratt blev de med Emma. ♥
Handlade för ca 900 tror jag, så har ju iaf lite pengar kvar (a

Mysig tröja från JC, urringad både bak & fram.

Björn Borg trosor från MQ och min Bad hair day mössa som kom ifrån
nelly.com idag!



Tre par trosor samt ett ljusrosa linne från GinaTricot


Min SKITsnygga paljetttröja från Bikbok. Är superful, men när den sitter på är den så jävla asfin! Skitkär :D
 

Bobby's hår mousse. Verkar skitbra, plus att den luktar hur gott som helst :)


Föresten, såhär såg jag ut på nyår, fast hade inte skärpet...:)


Kommentarer
Postat av: WILLETHAMASTA

läckert:)

2010-01-05 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0