rubrik saknas

jag är trött på mycket. jag är trött på en del personer, jag är trött på alla dessa finnar i pannan, jag är trött på all sug musik på min spotify lista, jag är trött på alla idioter som finns bara för att gå runt o ljuga.. Men jag är mest trött på skolan. Trött på lärare, lektionerna, alla läxor. Har 50000 läxor redan. Vi har fan bara gått fem dagar i skolan (okej, imorn har vi de..) chilla ner fan!

Nu när jag har klagat lite så känns det redan bättre haha:) Idag har jag varit lat. Eller trött kanske, börja med att när jag gick upp i morse hade sjukt ont i foten = Ingen idrott.. Tråkiga lektioner, fixade stallet fort tillsammans med mammi, hem, äta o sånt skit, kolla bloggar o bara latat. Usch, vart ska detta sluta? :o Jag vill ju göra nått kul! Skärpning.

Tur iallafall att jag har endel världens bästa vänner! Ni vet vilka ni är, älskar er. Nu ska jag göra något annat. Hade bra! ♥

en av bilderna jag fotade i helgen!

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

<3

2010-01-14 @ 20:19:07
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0