när regnet faller, och tårarna likaså. då önskar jag att du kunde stanna, varför måste du gå?

heeey soetnousar:) skolan brann idag. eller nej haha, men nästan!!!!!!:) brandkåren kom iaf o kolla igenom hela vinkeln och hitta inget? haha. goood (y

Just nu sitter jag och väntar på mat, är sjukt hungrig! Snuskmat i skolan. Texas fick vila idag (igen!!!). Han var jättestressad när jag tog in honom och borstade, och blev supersvettig??! Kanske det var för att M ploga med traktorn på gårn? Aja, han fick komma in tidigt idag eftersom jag inte vill släppa ut honom när han var svettig, och de va kallt ute :)

jag och mamma har spelat supermario, fyfan så kul! :) och nu har jag inget mer att skriva så vi hörs senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0