Just ja..

Svar till Louise som frågade hur jag & texas tränade hjärnan xd ;)

Jo, Texas har varit så pigg och inte lyssnat särskilt mycket på mig. Inte så konstigt kanske eftersom jag inte har ridit så mycket på senaste tiden eftersom jag får så himla ont (mer ont) i svanskotan:( Men iallafall så har han typ sprungit över mig i stallet utåt mot dörren och inte lyssnat överhuvud taget när jag gått med honom.. Så har börjat mer med vanlig horemanship typ. Stanna, gå, backa o så.

Idag gick jag en bra bit (uddevägen fram o tbx) med honom med grimskaftet på halsen, och han är så himla duktig när han väl koncentrerar sig!! Idag körde vi lite tillochmed att springa och vända.

Det mest otroliga, tycker jag, är att jag vågar ha honom lös och ändå litar på honom, min buseplutt. Det har jag nästan aldrig gjort förut. Eller det klart att jag har litat på honom, men inte i den situationen.

Så, där har du svaret Louise! ;) Bäst är han våran lilla pläx :D


Kommentarer
Postat av: Louise

haha maaaaahn så söt da :D hihi :*

2010-02-24 @ 07:20:05
Postat av: a n n a

söt bild! :)

2010-02-26 @ 21:33:28
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0