i want you, i want you, i want you, want you, want you!

hej och förlåt för dålig uppdatering idag, blogg.se har varit mupp för mig så :)

Skolan idag gick bra, hade super långt ner på ryggen som gick ner i benen o allt blev helt mupp. Plus att mitt lag förlora med typ 5000 ärtpåsar hahah...... Alla andra lektioner va chill, på matten så berättade L om att han ser när vi smsar på lektioner. Haha, ojoj:) På svenskan sitter jag, H, J & E vid samma bord i korridoren så säger E-L (hon är typ 50) till en annan lärare; Är det såna här vi kallar fjortisar?! Gissa om vi dog!

På Elevens val så åkte vi pulka vid polstjärnan, fy va blöt jag blev! :) Sen åkte jag till stallet sen hem o äta o så. Blev ingen träning idag, eftersom jag har så ont :(

o jag är sur på pappa för han tjatar på mig att de är stökigt i mitt rum osv. men inte så jävla lätt när ens rum är miniminiminiminmini  super litet! och jag har ingenstans o förvara saker eller nånting ååååååååh.. haha..

nej nu ska jag sluta tjata som en jävla mupp och kolla på kniven mot strupen, puss gull!


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

söt! <33333333333

2010-02-04 @ 21:24:08
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0