brutala!

Mina bloggläsare är fan totalt brutalt grymma! Ja har inte bloggat nästan nå överhuvudtaget. Och ändå så sjunker inte statistiken o ni läser ändå? haha love you all!

Min helg har varit B Ä S T!  Alla <3 dag tillbringades med världens bästa tjejer. Love youu!

Nu tänkte jag göra lite kul, sen köpiiiing =) Föresten, jag tappade en hel cheesecake i golvet. Förlåt mamma=)

Skriv det första du tänker på!

Grön:
favvo färg
Sockervadd: gott
USA: emelie ahha
Picasso: en jävla docka haha..
Krulligt: kusins hååår (a)
Frukt: apelsin
Alkohol: sanna. hahahaha
Pyssel: kul. not
Skräckfilm: igår. fyfan!
Betty Boop: min tröja
Kusin: hanna
Paris Hilton: snygg
Dricka: colaaaaaaaaaa <3
Jesus: haha, kors...
Doft: cheesecake just nu;)
Julen: MYS
Vass: spets
Varmt: gött
Medeltiden: hem till midgård. haha?
Pizza: tjockt
Döden: fyfasiiiiiiiken
Blod: rebeckas händer
Skönt: klia i håret
Gott: kladdkaka
Bröllop: fiiint:)
Mardröm:
Djurpark: elefanter;)
Härligt:  sommmmmmmmar
Vinter: snö haha
Läskigt: spöken
Bäst:  Jag såklart?
Land: FRANKRIKE, my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0