Dag 01 - Om mig

svårt! Jag är 14 år, bor på en gård i skogen, har en mamma, en pappa, en bror (egentligen 2 men aja), två puckon te katter, en tråkig hund och en otroligt underbar häst. Jag har en kompis jag inte skulle överleva utan, men har många andra betydelsefulla vänner också. Jag har också en underbar kusin som är som en syster, hon betyder ALLT för mig.
Jag älskar att handla kläder, eller jag älskar att slösa pengar överhuvudtaget, underbart!
Jag älskar att resa, helst till ett varmt land. Men drömresemålet är ändå Island. Jag är otroligt bekväm och kan sitta inne en hel dag o bara mysa! Jag är grymt lat och gör inte ens frukosten själv om jag verkligen inte måste. Jag har spelat innebandy men hade inte tid längre när jag började åttan. Å har dessutom ryggproblem så de funka inge bra. Jag älskar att städa för jag tycker de är så gött när de är rent å fint. Ett annat av mina stora intressen är att fota, även om jag typ inte kan någonting om slutartider och shit. Har en Nikon D40 och foto-offren(?) blir oftast djur.
Jag älskar att lyssna på musik, de är najs. Jag är rädd för spöken och döden. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker, vilket ibland inte är så bra då jag sårar folk hit och dit. De är en sak som jag försöker jobba bort då jag HATAR att såra folk. Jag är långt ifrån känslig. Enda gångerna som jag är känslig är när någon dör, eller när jag kollar på film och de är sorgligt. Jag tycker om att kolla mig i spegeln, även när jag är ful. Jag är ingen barbie som måste häva på mig ett lager smink o ha dom snyggaste kläderna när jag ska träffa folk utan kan gå osminkad i mjukisbyxor. Jag kollar nästan aldrig på film.
Finns säkert typ 10000 grejer till om mig, men orka.

Kommentarer
Postat av: Fays

Bra Alice du har tagit dem viktiga saker;) Nice bild :P

2010-12-27 @ 20:38:43
URL: http://faysbook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0