planering

Lite planering en vecka framöver. Bara lite påminnelser till mig själv så bry er inte om de här ;)

Torsdag Lära känna dag sen träning för Susanne. Ska försöka plugga lite nån gång under dan.

Fredag Rida, plocka ihop lite grejer och tvätta kläder och plocka ihop lite saker till Wicher. Stallmöte sen va med Hanna och kanske Emelie.

Lördag Förhoppningsvis tvätta Wicher och packa lite sen sova hos E. 

 Söndag Iväg på tävling med Emelie. Försöka plugga lite

Måndag Skola, packa det sista. Kolla över vad jag behöver ha för skolgrejer o plugga på.

Tisdag Spanieeeeeeeen!

Kommentarer
Postat av: rebeccus

SKA DU TILL SPANIEN PÅ TISDAG?! VA ÄR DE FÖR JÄVLA METOD? OCH DRA TILL SPANIEN OCH LÄMNA MIG I HÄLLEFORS SKITEN?! :O

2010-08-26 @ 14:14:24
URL: http://reebeccaa.devote.se/
Postat av: Emelie Mill

Super kul ska det bli, jätte snällt att du hjälper mig! =D Jätte fin header också! :) <3

2010-08-26 @ 17:54:31
URL: http://emeliemill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0