<3

Godmorgon! Idag är det torsdag, och det betyder att det är lov. Ja efter skolan dåra. Men Håkan gav oss en kvarts lov igår så de börja ju redan då.. Haha. Dessutom höll jag på att dö när han stod o peka på OverHEaden istället för framme vid tavlan o sa ''Är jag knäpp eller?'' Hahaha. Min humor. Och skönt o skratta.

Idag ska jag nog sola med Hannsi efter skolan, blir niiiiice!  O nu ska jag fixa mig o packa väskan te skolan. Hörs senare! PUSS

Because of you
I will never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0