trött

oj, vad jag är trött.. och klockan är 8 ? ;s skulle fan kunna gå o lägga mig nu ;o

har umgåtts med Anna idag! Skönt att träffa henne ! :) Hon hjälpte mig när jag red, sen borstade vi Texas, sen åkte vi hem till mig o Ulrika & Anna fika o kolla på stallet :) Blir nog o umgås lite till imorn, och så nästa helg såklart ! :D

och så tänkte jag.. så fort jag lägger upp e länk till min blogg så höjs statestiken, och så tänkte jag, vf fortsätter man inte följa bloggen ?;) ären tråkig? för isf tänkte  jag att ni kunde ge tips på vad som är kul att läsa om , mer bilder? mer text? mer tävlingar? mer länkar? vadsomhelst liksom .. och så kan ni ju lämna en kommentar vad ni tkr ;) puss / a


saknar er brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0