Nya kategorier !

hje min söta blogg :) har precis fixat massa nya kategorier . youtube, alice tipsar, vardag, hästarna & så lite fler.:) hoppas iaf att de blir bra :)

idag va ja iaf i skolan , hadee sån där open space grej och gissa vem som gick upp på scenen helt själv först av alla inför alla 6or, 7or, & 8or ? jo förihelvete. JAG:O fyfan, har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. ujujuj

sen åkte jag med turk chaffisen till stallet, tog ut texas, mockade osv.. sen drog jag hem, satte på datorn, datorn stängde av sig, ja kom på att jag ville duscha, satt epå duschen, vänta på varmvatten, satte på datorn, glömde att duschen va på, stängde av datorn, duschade, pluggade, satte mig vid datorn, kollade på idol, o satte mig här igen. faaaan vilket kul liv jag har, nej herregud.

tränade iaf igår, emma &hanna stressade mig igenom duschen , sen så gick viner o kolla på hockey match. 6-6 blev de. onödiga siffror tkte ja, hfs skulle ju liksom kunna dra in ett til mål på slutet där `? men nje...

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0