Nervös

Är så jäävla nervös inför imorn så de är inte sant! Men de blir väl bättre när de är överstökat, hoppas på de bästa bara:)

Sitter o kollar på idol nu, hon Nicolle är ju jättebra .. Fast ja gillar den ena blondinen också:p

Idag har de inte hänt  mkt alls, va i skolan o så , sen träna jag innebandy, fyfan va tråkigt de va.. Och så äre så jobbigt när folk inte kommer till träningarna, och ist så kommer de nya hela tiden som inte fattar nånting..ah blirväl bättre ;s 

Sen åkte jag hem, mosa pannkakor sen skjutsa pappa mig till stallet, jag fixa lite med texas, borsta, massera och så, sen plocka jag ihop grejer till imorn :)

aja, hörs nog senare, eller imorn ;) hade bäst sötnosar! tjosan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0