HElgen !

Så åkte jag till Anna i strömsholm i Lördags. Jag och Ulrika åkte vid 10 tiden och var framme vid 12 tiden. Först så packa ja upp en del grejer och bytte om till ridkläder. Sen fick jag rida Annas kompis lilla C-ponny som var jätte mysig. Vi red ut en sväng och travade runt galoppbanan framför slottet, MÄKTIGT ! Man kände sig skitcool! Hahah;)

Sen så åkte vi till Calle's lägenhet och hälsade på James (Anna & Calle's katt), efter de så åkte vi och handlade sen åkte vi tillbaka till Strömsholm och åt Tacos :) Efter det så fixa jag och Anna iordning oss och följde med tjejorna till nån annans rum, sen drog vi till Westerqvarn där nåra drack och så. Vi dansa o hade jättekul men så vare nåra cp'n som tkte att vi skämde ut oss och börja bråka som fan ..

På söndagen när vi vaknade så hade vi världens problem för vi visste inte vad klockan var eftersom vi ställde om  den då på natten hahah, men vi listade ut de.. Sen gick vi ner till stallet och Anna red lektion för Agneta Aronsson. Hon verkade vara jättebra :) Sedan hjälpte Anna henne o fixa hennes hästar och så. Sen satt hon och smorde Agnetas grejer i en timme haha :) Agneta berättade om en allergi som hennes ena häst hade, mkt intressant!

Sen åkte vi och åt pizza, sen åkte vi till västerås och va in på skopunkten, hööks, willys o massa :) Sen så va vi bara o packa ihop lite grejer och så åkte vi hem, tråkigt o lämna anna, men hon kommer ju hem på söndag igen så :D

Lite av kläderna jag köpte i lördags:)

Jeans - Bikbok 600:-


Jacka - Team Sportia 1499:-



Och så grimman ifrån Hööks, jätte mysig var den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0