!

Har bloggpausat färdigt nu;) Har inte gjort nå speciellt mycket.. Igår va vi hos Moster i Karlskoga, träffade KusinVitamin också, sötnos. Sov hos Emma i helgen med, spelade match, gick inte bra. 18-0.. Haha ;p

Mina stövlar... Dom som jag beställde, skulle kommit i slutet på förra veckan, fast de gjorde dom inte. Eller ja, dom hade glömt att skicka till mamma att beställningen hade kommit, lyckat! Men dom har inte skickat tillbaks dom än, så ja o mamma ska hämta ut dom innan vi åker till skolan :)

Idag ska jag äntligen få rida min gullepojk! Ska bli skoj :) Har längtat så!
Nu ska jag spela lite Icy Tower, sen åker ja med mammsi till skolan. Hoppas alla kommer ha en bra onsdag! /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0