OOOOOOOOOOMG !

Shiiit va trött jag är! Mh, varför? Jo, för att de där jävla tjurarna som vi fick hem igår rymde inatt.. Så skulle jag och mamma åka o kolla om vi hittar dom. O helt plötsligt står dom utanför fönstret o jag skriker till morsan, ''DOM STÅR JU FÖRFAN DÄR!'' Så väntade vi på pappa o Jari så kom dom. Så fick vi springa efter dom ända till Lars, o där tappa ja bort både pappa o Jari? ;p Så ja vänta på dom igeen. O sen så fick ja springa hem ;o Såja sprang i skogen i 1 ½ timme :)

Hm, så jag är trött o jag har fett ont i benen. Va på tävling idag igen. Med hästlaget. De gick bra för både Ida o Madde:) Tyvärr så hade ju inte Biscaya blivit vaccinerad sen i Februari förra året så de blev inge!!! :( vilken miss! Men så äre, jag antar att hästlaget ligger sist iaf ?;) Lucifer va ju sådär lagom trälig o lasta också, FYFAN! :o har aldrig varit med om nå värre ;s
Nu ska jag iaf ta en VÄLBEHÖVLIG dusch, sen ska jag på kurs hos Gun, och kolla på hennes ''nya'' pålle !!!! :D

Och jag älskar Sanna Carlsson!!!! :* <3333333


Kommentarer
Postat av: sannnna

nawwww :* älskar dig oxå sötnos!

sen heter jag pohlmann i efternamn, hiih <33333

2009-05-10 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0