Ja gör som bästi sanni säger ! <3

Eftersom att Sannnis sa att ja ska blogga så gör ja de (a :p <3

Har precis duschat, eller inte direkt.. Typ 20 min sen :p Men de är ju nästan nyss ;) Annars idag då? Jag har varit i skolan, :) Inge kul direkt men ;p Emma va på sjukhuset o bytte gips idag. Hon sa att de gick bra :) Sen åkte jag till stallet. Anton följde inte me :( Fick åka med bitterf****n också -.- Usch va jobbig! Mer då? Elevens val va tråkigt! Förutom fingermålningen med Rebecccca ! :p hiiihhii stefan tkte inte om de (a jani, o så den efterlängtade cykel turen från hurtigtorpet!! Längtat  sen i somras ;) Grymt skoj eller hur hanna ? :p o så blir jag så jävla sur på folk ibland. lägger sig i hit o dit. ni vet vilka ni är. ni vet ingenting! ni fattar inte heller. jag har inte gjort ett piss, hon börja, jag fortsatte. sen vet helt plötsligt alla vad de handla om ? hela hennes klass t.o.m ? ;o aja, orka. kollade på hannis o fillis närdom hopppade sen, kingen va pigg :D men de va kul :) förutom att ja börja sakna ridningen. på texas. världens underbaraste texas, världens bästa <3  jag älskar dig !!!  nej nu borde ja ta fram va jag ska ha på mig imorn, ullared ju! :) kulsomfan :) o nu blev de långt blogginlägg ;p tur att sanni sa till mig ;$  jag älskr dig sötnoos ! <333

kärlek

Kommentarer
Postat av: sannnna

aw bby, älskar dig mer <333

2009-05-14 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0