Hjäääälmen ! <3

Har hittat en hjälm jag vill ha när ja fyller år (aa . Den is beautiful !



Ååååååååååh, jag kan verkligen inte sluta titta på den här filmen.. . :')
 http://www.youtube.com/watch?v=LcxN1TK7nLk
Såsåsåsåsååååååååååå fint !!! Va ju där o kolla, o dom som satt nedanför oss grina som fan :o shit omg ! fast de va OTROLIGT fint, shit.. Så bäst :) O Briar älskar de verkligen :) De va nästan så man själv börja grina ;$ HELA globen bara ställde sig upp o klappa o skrek o grina :s DE va cooooolt. :)<3

Aja, nog om de. Snart ska vi in med Texas också, de är skönt:) Får vi se hur de blir :) Magnetbootsen har kommit nu iaf. För typ en vecka sen xd Meen jag tror dom hjälper. Fast första gången va de lite mysko för den hoven han har skadat sig i blev kall, o den andra varm ? xd Haha, fast de kanske ska va så, :p
l.
Idag ska jag rida lektion på Kingen också:) Eftersom Hanna egentligen inte kunde, för hon skulle te Örebro med Fillan o julia. Men så blev de inte för julia inte fick eller nå sånt .. Men de blir lektion ändå:)

Snart kmr ida och ska terrorisera mig, men jag har fortf inte fattat med vad ? .p Jag ska iaf duscha nu, sen drar jag till stallet :) Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0