haringenfantasisåkaninteskrivarubrik;)

Oj, jag är trött ! Har precis ätit, grillat - mums !

Det är såååååå skönt o va ledig :D Har varit med älskling idag, kollafilm :)  mysmysmys ;) <3 Sen efter de åkte jag till stallet o umgicks med Ida & Anna, ALLTID LIKA KUL!  :) Anna fick en grej för hon hade tagit hand om Texas när vi va borta. Hoppas hon blev glad för den lilla prinsen ;) Fryser som fan gör jag :p Tur att jag har Ida som kom med de smarta tipset att sätta på mig två tröjor, de hjälpte, nästan FÖR mkt ;) Hihi..  Nej nu ska jag kolla på Bondesökerfru. Har ju missat typ 10 minutrar :p





aliceylitalo ?

Kommentarer
Postat av: Ida

man måste vara riktigt smart för att förstå att man ska sätta på sig mera kläder när man fryser! inte många som har den förmågan;)

2009-05-22 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0