Forever young, i want to be forever young!

Oyes! ;) 

Va med min muppanton idag! :) Mysmys :) Mammi tog hand om Texas idag. Och så tror jag att Jenny var i stallet. ? Imorgon blir de o ta stallet, sen till Emma o gå på gympauppvisningen;) Slipper fan köa :D Tur att man har Emma:) Hihi, jag älskar dig<3  Skolan idag va okej, Emma åkte hem vid sista lektionen, fick gå runt o fota själv ;s Och så måste jag säga att jag tycker att de är väldigt moget o gå runt o bråka o tjafsa i skolan. Häströv t.e.x... Asså,  va omoget..

Och så finns det en person som stör mig. Det är så sjukt. Hon är sååå fejk! Uschuschusch fy!

Nej, nu ska jag sluta klaga på folk o kolla på de sista av grannfejden ist ;) Ses, kyss..


Anton, jag älskar dig! :) <3

Cause everytime we touch,
I get this feeling
And everytime we kiss,
I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last,
Need you by my side.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hmm? Inte vad jag vet i alla fall! I vilket program?

kram

2009-05-07 @ 21:58:06
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: sannnna

gullunge, vem stör dig ? <333

2009-05-08 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0