smartbror.se

Albin såg min bakgrundsbild på datorn:

-Alice, vem är de där?
-Zac Efron
-Hur vet du de?, Är han med på tv?
-Jaa.
-När tog du kort på honom?
-Jag har inte tagit kortet.
-Vart har du fått de ifrån då?
-Internet.
-Men, hur vet du att de är han då?
-Men shit, jag vet de bara.
-De vet du väl inte om inte du har tagit kortet.

ojojoj, de märks inte att han e släkt med mig :)
ska nooooog sooova snart, är så trött ! va bort o natta pållisarna förut, hihi . mirac gick jättekonstigt ? , o jag bara skratta , så såg jag att han hade trasslat in sig :p stackarn kunde inte gå rakt, utan han gick bara i sidled :p hihihi.

nejni , nu blire pussogodnatt, och bild på älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Albin är söt

2009-06-19 @ 12:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0