I'm here whitout you baby, but you still with me in my dreams..

Så kan de va ..

Är grymt trött. Ska nog sova snart:) Ändå vaknade jag kl 2 idag :$ Tror aldrig att jag har vaknat så sent :o Haha, shit. Satt vid datorn typ nån timme, duscha typ en timme o sen kom pappa hem. Cyklade till stallet och tog hand om Texas pojken! Ida va där också o skulle klippa Gurra, men vafan..Man kan ju inte klippa en häst som fortfarande fäller ? .. A, va iaf ute med älsklingen typ 20 minuter ? nej ja vet inte men typ ;) Han blir ju tokig när man tar ut honom.... Han älskart ! :)

Shit, nu kom de en jävla cyklist utanför ? xd Ofta man cyklar nu ? :o Hahahhahaha.
På onsdag fyller jag år ... Hmm . Usch ;p Kan man inte hoppa över 13 o fylla 14 ist ? :)))) 13 måste ju va en grymt tråkig och dryg ålder? Nej men vi får väl se :)

Duscha ju innan jag drog till stallet imorse. Och satte upp håret i en knut, ni tror inte att mitt hår är lockigt nu ? jommenvisst (y .. vill betälla löshår också ;p vet inte om ja skulle passa i de men ändå ? :) vill ha långt hår ;ooooo kan ju alltid vilja ha i födelsedagspresent ? (aa

På fredag äre midsommar !!!! :D De blir o följa med emma o hennes familj till knuthöjden :D hihi skojskoj :)

nejni, nu ska jag ta o sova :D godnatttttii !

JAG ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: ida

haha nej gurra vart ju o se ut lite sådär;)

2009-06-19 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0