Grattis till mig ?! :D

Då är man 13 ? Hm, känns inte riktigt än.. Fast man har jusagt hela året att man e tretton så :p Aah, har varit en bra födelsedag ändå .. Fått massa pengar, snö of sweden-smycken, parfym, o så björnborg typ:) hihi

Annars då?
Emma sov här inatt, eller ja.. Blev inte mke sova, men ett par timmar iaf :D Igår va vi ute o åkte fyrhjuling utan bromsar, fast vi lever. HAHA, annars så kollade vi på film, som jag somnade till (a Och så imorse drog vi till stallet på fyrhjulingen. och emma mockade och tog ut gurra, de tkr ja va duktigt gjort!! Hihi, sen körde vi en sväng o så, höll på o krascha nåra ggr men vadå :) Sen åkte emma hem o så schtekte ja en stund på altanen, fett varmt vare en stund :D Sen kom de folk o fika, sen dryga ja en stund.. Typ klockan åtta cykla ja bort till stallet eftersom Mirac o pg skulle komma hem.. Så äntligen kom dom:) Mirac hade fått en liten beundrare som skulle ha massa bilder på mirac :p hihi, alltid lika kul när pållen blir omtyckt ^^ ÄLSKLINGSHÄST ! kommer lite bilder sen idag o så:)


Såhär fin är min pålliii :)<3

Såhär mkt tkr han om o få komma ut o äta gräs :)<3

Såhär mkt tkr han om Gurra :)<3

OCH SÅHÄR MKT TYCKER JAG OM VÄRLDENS BÄSTA EMMA! <3pusspådig

Vad är skillnaden på en kille o en chokladkaka?
Med chokladkakan känns de alltid rätt...

Kommentarer
Postat av: ida

texas är proffs på att städa!!:D

2009-06-19 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0