Bilddagboken Laggar :(

Bilddagboken laggar ! :C  MEn ofta jag bryr mig !

Det är bara en dag kvar tills vi åker till ATG. Nervööööööös jag är ;s Tänk omhan inte är bättre? MEn  jag tror faktiskt att han är de. Han halta INGENTNING igår !!!! Jag o Anna J plockade en hel ikea påse med gräs åt honom idag. så han  har väl i nån dag o så :p Älsklingen måste ju få de bästa.

Tyskarna va o red idag med :) De gick bra.va ute o fgick i en halvtimme! 100 spänn rikare. dom kmr imorn med :) shit va de har haglat, blåst o regna stundtals idag ! ;o shiiiiiiiiitmama . Imorgon blir de loka osså. kul(:

oså facebook. jag kan med de ! helt sjukt kul ;p roliager än bdb (a
hittade massa jääääääättefina bilder på miracpojken.. <3

föresten så kmr louise o hennes pappa på freda , då blir nog älsklingen glad !!!!
o de snart sommarlov!

Torsdag: Bara Elevens Val
Fredag: Ledig
Måndag: Klassdagar
Tisdag: Klassdagar
Onsdag: Vanlig dag
Torsdag: Vårshow o nå mer.
Fredag: SOMMARLOOOOOOOOOOOV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0