Ojojoj..

Freeeedag idag. Lucia bland annat, grymt nice! Sofia kommer va superfin:) Sen ska jag nog rida ut med idisen:)Ikväll är de idol! Hoppas verkligen att Erik vinner, och att det blir någonting av honom.. Annars i vanliga fall så är ettorna bara kända en vecka efter vinsten och tvåorna blir superkända! Imorn Ska vi till Gun på 50 (Eller 25?) års fest!

Måste be om ursäkt för att ja inte blogga igår. Helt ärligt så glömde jag ;$
Jag tänkte när jag åt mat att ja skulle blogga senare, och så när ja satt vid datorn så kände jag att jag hade glömt något, men kom inte på vad haha. Och så tog batteriet slut i datorn och den blev cp så då gick jag o la mig. Haha. Nog om de :)

Igår så va de hel konstigt i min mun, de kändes typ som att jag skulle kunna butta ut mina tänder med tungan (hahhahah). Typ som att dom inte satt fast, och när jag butta på dom med tungan så gjorde de as ont i tänderna.. Grymt konstigt ju?
Statistiiken går neeeeeeeeeråt grymt mycket varje gång jag inte bloggar, vilka läser min blogg egentligen? Kommentera! Vore lite intressant o se ;)

Ska fixa mig nu, sen iväg till skolan. Tar med mig kameran så kanske ja får nå fina kort som jag lägger ut sen:) Vad ska alla göra denna Fredag? :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser din !:)<3

2009-12-13 @ 11:43:25
URL: http://staalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0