Kallt ute? Jaaa

Nån som vet hur kallt de ute eller?

Har varit ute och ridit med Jenny idag. En hel timme i kylan, så grymt kallt va de:) Cykla dit på en halvtimme och hem på en halvtimme, så va ute kanske mer än 2 timmar? Vi va som isgubbar haha:) Vi åt god mat, sen myste vi med popcorn framför en film:) Varmt och mysigt!

Nu har jag kommit hem och har kollat på Bonde söker.. Thilde och Stefan är ju så grymt söta hihi.

Åh, är så jävla trött nu, vill sova.. Haha, blir nog sängen snart tror jag. Kom föresten på att jag inte vet vad jag ska göra på nyårsafton? Har ju inga kompisar o va med haha. Nej men helt seriöst, ingen som vill hitta på nått med mig då? Aja, de är ju nån vecka kvar.. Sköt om er! /a

Saknar verkligen sommaren med Amanda ♥


Grymt fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0