Bara så alla vet liksom!

Så är måndag kvällen inte glömd. Blir så förbannad.
idag så har mamma fixat stallet, grymt chill:) träna snart, så borde nog byta om nu för ska byta täcken på hästarna först :)
Skolan va inte bra alls. Så liksom vet ni de !
Imorn äre julshow & innebandy turenering, kommer ha med mig kameran så får hoppas på ett par bilder. Är inte säker på om dom blir så bra inne i Folkets hus men:)

Älskade Sanna! Du vet att jag är glad för din skull, och jag vill absolut inte förstöra något. Ville bara berätta hur de va. Och jag är otroligt glad för din skull, jag skulle aldrig bli arg eller något på dig. För jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

aw, älskade gumman! Tack mycket för du berättade. jag älskar dig!!! <3

2009-12-15 @ 18:56:55
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig! :D

Haft en trevlig dag?

Ha en fortsatt bra Tisdag kväll!

2009-12-15 @ 19:16:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0